ASUS موفق به دریافت گواهینامه EPA ۲۰۱۱ شد
IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

بنیاد Environmental Protection Agency یا EPA اعلام کرد که شرکت اسوس به علت استفاده از فناوری انحصاری Super Hybrid Engine (SHE) و همچنین تکنیک طراحی خاص اسوس که موفق به کاهش تعداد ديود‌‌هاي نوري در مانیتورهای خود و مانیتور‌های نوت‌بوک شده و به واسطه آن منجر به کاهش مصرف انرژی شده است، به عنوان یکی از شرکت‌های سازگار با محیط زیست شناخته مي‌شود.

اسوس تاکنون ۳۱۳ تاييديه در زمينه نوت‌بوک و ۶۲ تاييديه در زمينه مانیتور دريافت كرده است. الیزابت کریگ مدیر دفتر EPA بخش محیط زیست و حفاظت از جو در این زمینه می گوید: ما از شرکتهای خلاقی مانند اسوس، به علت ارائه محصولاتی که از استاندارد ENERGY Star بهره می‌برند و کاربران نیز به راحتی می‌توانند آن را در بازار پیدا کنند، متشکریم.

همچنین او افزود: راهکارهای ارائه شده توسط اسوس باعث شده تا مردم امریکا چگونگی تأثیر صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در حفظ محیط زیست را بیش از پیش متوجه شوند.

ما همچنان مشتاقانه منتظر راهکارهای مبتکرانه و جدید ایسوس در این زمینه هستيم. در اين مراسم جورج لی مدیر ارشد فروش ایسوس در امریکا که به نمایندگی از اسوس این جایزه را دریافت كرد گفت: دریافت این جایزه از EPA نمونه خوبی برای نشان دادن تلاش‌های ما برای کاهش کربن در محصولات تولیدی و حفظ زمین است.

کارهای سبز اسوس با طراحی سبز، تدارکات و ساخت و بازاریابی آغاز می‌شود. ما همچنان به توسعه و انتقال فناوری در زمینه محصولات سازگارتر با محیط زیست می‌پردازیم.

گفتنی است اسوس بیش از یک دهه به دنبال راهکارهایی برای کاهش مواد مضر در محصولات تولیدی و همچنین استفاده از بسته‌بندی‌هایی با قابلیت بازیافت است.

EPA اعلام كرد که از تلاش‌های با ارزش اسوس برای معرفی ENERGY STAR توسط راهکارهای مختلف مانند آموزش‌های داخلی شرکت، برگزاری کارگاه‌های مختلف و همچنین سازگاری بیشتر محصولات با محیط زیست و درج برچسپ روی محصولات متشکریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 70210
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1